joi, 4 octombrie 2012

#Nimic nu sa terminat!M-am hotarat,de maine o iau de la capat!
#Nimeni nu poate fi ca mine!Caracterul meu e unul!
#Am ceva sa-ti spun:Pa!
#Te lupti cu amintirea lui...Si el?Se intalneste cu alta:|
#Priveste inainte,drumul nu sa terminat mai ai mult de mers!



->Ai gresit!Stii prea bine ca nu ma mai intorc ca sa ma ranesti din nou!
->Nu ai pretuit ce ai avut!Acum...regreti:o3:(
->Esti prea ocupat sa vorbesti cu mine!Dar cu altele ai timp?
->Nici nu stiu ce am vazut la el,dar pur si simplu ma facut sa-l iubesc!
->Nu te intrista,cineva...acolo sus chiar te iubeste cu adevarat!


~Nu mai am nimic de spus!Totul sa terminat,te-am pupat si pa`pa!
~Sunt doua cuvinte care dor  atunci cand iti amintesti de el:"Te iubesc!"
~Chiar daca nu-ti spun ca te iubesc si te fac prostanac...ma stii sunt a ta si tu al meu!
~Nu mai vreau sa ranesc pe nimeni...Asa ca merg mai departe cu alti prieteni care ma inteleg!
~Stii eram in parc!Tu erai cu alta..Pareati fericiti asa ca nu o sa ma bag in relatia voastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu